Biežāk uzdotie jautājumi
Biežāk uzdotie jautājumi
Preces tiek izsūtītas tajā pašā vai nākamajā dienā pēc pasūtījuma veikšanas. Piegādes laiks ir norādīts katras preces aprakstā.
Visiem aksesuāriem tiek piemērota 14 kalendāro dienu atgriešanas garantija. Atgrieztajai precei un tās iepakojumam jābūt pilnībā nebojātiem un tādiem pašiem, kādi tie bija saņemšanas brīdī – pretējā gadījumā prece netiks pieņemta.
Garantija netiek piemērota, ja: prece ir salauzta, saplīsusi vai citādi fiziski bojāta, kā arī, ja pulkstenis sabojājies ūdens vai mitruma ietekmē.
Atgriežot preci, pasta izdevumus sedz nosūtītājs. Plašāku informāciju par atgriešanas noteikumiem atradīsiet šeit.
Ja esat norādījis nepareizu piegādes adresi, lūdzu, pēc iespējas ātrāk informējiet mūs pa e-pastu info@juvela.lv vai zvanot uz tālruņa numuru +371 269 28759.
Rēķinu nosūtīsim uz Jūsu pasūtījumā norādīto e‑pasta adresi tūlīt pēc pasūtījuma nosūtīšanas. Ja rēķinā atradīsiet kļūdas – sazinieties ar mums pa e‑pastu info@juvela.lv, un mēs nosūtīsim Jums jaunu rēķinu.
Kad pasūtījums tiek nosūtīts, mēs Jums uz e-pastu nosūtām ziņu ar piešķirto sūtījuma izsekošanas kodu.
Sazinieties ar mums pa e-pastu info@juvela.lv, un mēs atbildēsim vienas darba dienas laikā.
Jā, taču pasūtījums jānoformē individuāli, sazinoties ar mums pa e-pastu: info@juvela.lv.
Jā, mūsu interneta veikalā visas preču cenas ir norādītas ar PVN.
Ja jums ir kādi piedāvājumi – sazinieties ar mums, noteikti jūs uzklausīsim.
Neatradāt atbildi?
Sazināsimies
Visos ar pasūtījumiem un piedāvājumiem saistītās jautājumos lūdzu aizpildiet zemāk esošo formu. Atbildēsim 1–2 darba dienu laikā. Forma ir aizsargāta ar reCAPTCHA un attiecas uz “Google”
privātuma politiku un
pakalpojumu sniegšanas noteikumiem.